کلینیک ساختمانی مان

در سال 1394 به پشتوانه بیش از 20 سال تجربه و خدمت رسانی در زمینه کاشی و سرامیک در بازرگانی بزرگ مهرپور پایه گزاری شد. این مجموعه در مکانی با زیر بنای 400 متر مربع در خیابان قصردشت شیراز، به صورت نمایشگاهی و به منظور نمایش ویژه محصولات و تجهیزات لوکس داخلی و خارجی ساختمان از قبیل سرامیک ، اسلب ، کابینت، صفحات کابینت ، تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی همچون شیرآلات روکار و توکار ، وان، جکوزی، توالت فرنگی ، وال هنگ ، انواع فلاش تانک توکار و ... دایر گردید. کلینیک ساختمانی مان با بکارگیری از دانش فنی متخصّصان داخلی و خارجی و با هدف حفظ و افزایش کیفیّت، نوآوری و زیباسازی، مطابق با سلیقه روز طرّاحان و مشتریان عزیز، توانسته است محصولات متنوّع و جامعی را با مجموعه ای از بهترین برندهای ایرانی و خارجی در کنار یکدیگر و نیز متریال های بروز دنیا ارائه نماید و این موضوع باعث پویایی و توانایی بیش از پیش مجموعه در سطح کشور گردیده است.

خوشنودیم از اینکه کلینیک ساختمانی مان در راستای برنامه های راهبردی خویش، ضمن ایجاد و حفظ رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان گرامی ، اقدام به ارائه خدمات در عرصه بین المللی نیز نموده است.

فروش آغاز تعهد ماست. ما به تفاوتها می اندیشیم و بی تردید، اعتماد و رضایت شما عزیزان، مهمترین پشتوانه کلینیک ساختمانی مان در تداوم خدمت رسانی به هموطنان عزیز و متفاوت بودنمان خواهد بود.

 

مان در لغت به معنای خانه ، سرای و اسباب خانه می باشد.